ONZE FORMULE
Restaurant Lundi hanteert een all-you-can-eat concept in buffetvorm inclusief drank. Wij hanteren 3 arrangementen afhankelijk van uw verblijfsduur waarin u gebruik maakt van al onze faciliteiten en u geniet van onze diverse keukens. Wij stellen uw plezier en genot als hoogste prioriteit, daarom hebben wij een aantal huisregels zodat we dat streven ook kunnen handhaven.
HUISREGELS
- Veranderingen m.b.t. uw reservering aub minimaal 24 uur van tevoren doorgeven aan ons. Wij behouden het recht om 100% in rekening te brengen als het aantal personen negatief afwijkt van uw reservering.
- Wij proberen aan ieders voorkeur met betrekking tot de "tafelkeuze" te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Graag uw begrip hiervoor.
- Het restaurant sluit om 22:00, en de keuken om 21:45 soms kan dit afwijken. U kunt ons altijd bellen om dit na te vragen. Onze gasten dienen altijd minimaal voor het arrangement van 2 uur te betalen. Gasten die na 20.00 beginnen, betalen ook voor het arrangement van 2 uur.
- Kom a.u.b. op tijd, 30 minuten na uw gereserveerde ontvangsttijd zijn wij genoodzaakt uw reservering te annuleren.
- U betaalt vooraf voor het door u aangegeven All-in Diner arrangement. Uw arrangement start na betaling van uw rekening. -Om de wachtrijen bij de receptie te beperken, a.u.b. één gezamenlijke rekening per reservering/tafel.
- De door ons geaccepteerde betalingsmethodes zijn: MasterCard, Visa, American Express, pinnen en contant.
- Geaccepteerde cadeaubonnen: Lundi cadeaubon, VVV-cadeaubon , VVV-dinercheque en de VVV Cards.
- Verspilling wordt niet gewaardeerd. Daarom behouden wij het recht verspilling van eten en drinken in rekening te brengen (bijvoorbeeld € 1,- per item).
- (huis)dieren zoals honden zijn niet toegestaan.
- Wij geven géén korting als je een maagverkleining hebt gehad, bij ons betaald u voor de tijd en niet voor het eten. Maar goed nieuws, gasten die veel kunnen eten hoeven niks extra's te betalen!
- Wij behouden het recht op speciale dagen of op feestdagen aangepaste tarieven te hanteren. Deze dagen staan op de pagina Prijzen vermeld. Voor vragen bent u van harte welkom contact met ons op te nemen via de telefoon of email.
Heeft u allergenen? meld dit aan ons zodat we met u de mogelijkheden kunnen bespreken. Onze chefs zijn niet getraind in allergenen, en met ons buffet moet u rekening houden dat al onze gerechten sporen bevatten, wij doen ons best maar kunnen niks garanderen, bepaalde allergenen kunnen wij niet aannemen ivm onze ingrediënten en concept.